tiistai 3. kesäkuuta 2014

Moi vaan kaikki ja hyvää kesää!

Oon Carean uusi kesäbloggari, Juho Turunen. Oon 15-vuotias kotkalainen ja aloitan syksyllä opiskelun lukiossa. Blogipostauksissa melko keskeisenä aiheena tulee olemaan Carea-sairaala hanke, jota on jo alettu toteuttamaan. En siis niin paljoa esittele eri osastoja kuin Emilia ja Erika viime kesänä hienoissa teksteissään tekivät.
Tänään on mun toinen työpäivä täällä, ja ensivaikutelma minkä oon saanut on ollut hyvä. Sairaala on tosi mielenkiintoinen paikka kun on päässyt lähemmin tutustumaan. Sen toimintaan kun kuuluu paljon muutakin kun leikkauksia suorittavat lääkärit ja niissä auttavat sairaanhoitajat.
Nyt kun oon itteäni ja työnkuvaani esitellyt, niin myöhemmin pitäisi tulla sitä ihan asiaakin. Odotan jo innolla, että pääsen kirjottamaan kunnolla!

                              
                                   Tässä huoneessa työskentelen.                 
                                               
                                                                           


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti