perjantai 26. heinäkuuta 2013

Kesäharjoittelijat lomalle!

Nyt olisi sitten sen viimeisen postauksen aika! Ikinä ennen en ollut blogia pitänyt ja pelotti miten se tulisi sujumaan. Postauksia olen kuitenkin saanut kirjoiteltua ja kävijämäärä blogissa on kohonnut huimasti! Tänään ylittyi 10 000 kävijän raja. Kiitos siitä teille kaikille lukijoille! Tämä blogi pysyy netissä vielä muutaman kuukauden, joten aikaa on lueskella vielä vanhoja postauksia.

Työ, mitä olen saanut tämän kuukauden aikana tehdä, on ollut monipuolista ja todella mielenkiintoista! Oli hienoa päästä tutustumaan eri yksikköihin. Monestakaan en ollut aiemmin tiennyt mitään, kuten sairaala-apteekista tai Sosiaalipalveluiden laajasta toiminnasta. Kiitos kaikille, jotka ovat minulle työpaikkoja esitelleet!

Tutustumisten lisäksi olen koko kuukauden ajan ollut hoitamassa vaatehuoltoa, taitellut kansioita sekä mapittanut papereita. HR-palvelut, jossa työskentelin tämän kuukauden tuottaa henkilöstöjohtamiseen liittyviä tukipalveluita Carea konsernille. Erilaisia tehtäviä on mm. varmistaa palvelusuhteiden lainmukaisuus sekä henkilöstön yhdenvertainen ja tasa-arvoinen kohtelu ja työturvallisuuden ja terveellisen työympäristön valvominen.

Kuukausi kului todella nopeasti! Olen nähnyt ja kuullut uutta ja oppinut sairaalasta niin paljon. Erityiskiitos Lasselle ja Tovelle, jotka ovat auttaneet minua työssä ja blogin kirjoittelussa! Kiitos myös kaikille työkavereille! Täällä Carealla on ollut mahtavaa työskennellä. Olen tutustunut uusiin ihmisiin ja saanut ainutlaatuista kokemusta. Blogin pitäminenkin on ollut todella antoisaa ja toivottavasti myös te lukijat olette tästä pitäneet.


Tässä me kaikki heinäkuussa työskennelleet Tutustu työelämään ja tienaa-nuoret

Nyt toivottelen kaikille hyvää loppu kesää sekä rauhallisia meripäiviä!
Kiitos kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti