perjantai 28. kesäkuuta 2013

Se ois siinä, mun osalta

Kesäkuu alkaa olla ohi ja niin myös mun työtkin! Aika on mennyt tosi nopsasti ja tää kuukausi on antanut mulle niin paljon! Tarkotuksena oli tehä video vähän niinkuin koosteena tästä kaikesta, mutta tekniikka kääntyi minua vastaan joten unohdetaan tällä kertaa sitten se...

Neljä viikkoa sitten kun perustin tämän blogin ja aloin kirjottamaan ekaa kertaa, niin mulla oli tosi jännittyny ja odottava olo. Mulla ei ollut mitään tietoa mitä tulisin tekemään, miten saisin näitä postauksia tänne kasattua ja mitä kaikki muut tästä sanoisi tai lukisiko tätä kukaan. Nopeasti vastaukset kuitenkin löytyi ja asiat alkoi sujumaan. Osastoilla kierteleminen oli tosi kivaa, teitä lukioitakin ainakin tilastojen mukaan on täällä käynyt ja postauksiakin sain aikaiseksi, vaikka välillä sitä kaikkea osastolla näkemääni ja kokeemani oli vaikea saada puettua sanoiksi. Hengissä silti selvisin ja hauskaa on ollut!

Jokainen osasto oli omalla tapaa ajatuksia herättävä, esim. Kastek Oy, apuvälinekeskus ja sairaskertomusarkisto olivat kaikki minulle täysin tuntemattomia. Vauvojen teho-osasto ja ensiapu korjasivat oletuksia ja labra taas avasi sen puolen, josta en ennen ole tiennyt mitään. Leikkaussali ja syöpähoidot olivat molemmat toiminnaltaan tuntemattomia, vaikka niiden olemassa olosta tiesinkin. Nämä kaksi olivat todella vaikuttavia ja niistä heräsi paljon ajatuksia käyntien jälkeenkin! Osastoilla kiertelyn ja kirjoittamisen lisäksi olen käynnyt mapittamassa, tehnyt kesänuorten työsopimuksia ja -todistuksia ja hoidin juhannusviikon ajan vaatehuoltoakin.

Kuukausi todellakin oli monipuolinen eikä samanlaisia päiviä ole ollut yhtään! Opittu on paljon sairaalaelämästä blogin pitoon ja mapituksesta vaatepurkuun. Kaikki ihmisetkin on ollut tosi mukavia ja ystävällisiä lukemattomista kysymyksistäni huolimatta. Nyt on kuitenkin minun aikani sanoa teille heipat...mutta älkää silti kadotko täältä, koska jatkoa on luvassa Erikan toimesta ensiviikosta lähtien. Erityiskiitos teille kaikille lukijoille ja kiitos Tovelle, joka on auttanut minua epätoivon iskiessä eteenpäin!

Kesäkuun kesäbloggaaja kiittää ja kumartaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti